Tuesday, January 10, 2012

Perak-Taiping-Gunung Lang-Perak

Makan nasik kat rumah Leman, (pesal mesti Leman?)
Sambil makan sambil colek budu,
Dalam hati ada taman,
Rupanya teratai layu di tasik madu.




pantun tadi tak de kena mengena dengan Leman, makan nasik dan budu, madu....
cume nak citer..taman tasik taiping nih ada teratai...


dan tempat orang beriadah....dan bergambar ...dan bergambar ...dan hambek gambar...




refleksi jambatan di permukaan tasik ...

perumpamaan...who are your friends resemble who you are...


..sapa nih?..gigihnyer




kan?...




...(behind the scene)...amat serius pabila membuat sesuatu tugasan. Inginkan hasil yang cantik.. ingin melihat hasilnyer?....sila...sila....



(Credit to MasMZ)
tarraa......
banyak lagi pose nyer...tapi wa tunjuk satu nih...

karang over plak...ada yg muntah pelbagai warna seperti pelangi pagi, melihat kami yang dah mula nak over-vogue ......


(ingat..lu traveller sopan...ingat sket .....)


Mereka bermain pingpong di tengah Taman Tasik Taiping.

sekian terima kasih.



Rasa muda remaja di sini....

dan rasa cam ...lawa jelita aje di sini...

(*hahahaha....larikkk dalam guni-mode menyorok..)


Hampir nak senja baru kami balik .

Hampir letih, tapi kami gembira.

Hampir tidak sabar untuk melihat hasil tembakan kami di sini...

Hampir nak sambung cuti, tapi apakan daya..kerja memanggil..




Esok pagi kami gigih makan nasik lemak, ode roti canai dan teh tarik.

Kan...teruja dan terpegun gadis muda itu melihat kegigihan dan ketampanan...ops..did I mention tampan???...silap... ketabahan abang baju kuning mengambil gambar.....

Thanks to MasMZ & Janggel me'rekomen'kan tempat makan ini. Sedap , santai dan simple....


Next, menjadi paparazi pada sekolah Icam....di Ipoh....



Permandangan permai sebuah sekolah ....

Icam...ko macam gi universiti la ....... dah tak de rupa sekolah ni

Cantik ......

Belajar rajin-rajin tau.....


Pastu kami ke Gunung Lang.

Selepas abis ronda bandaraya Ipoh.




kan? gigih tak mereka sume?



...dan gigih....




Gitu le citer penaltymate entry wa kali nih ....

Entry seterusnya....

finale....

sebab rasanya ramai dah bosan baca...

asyik2 citer jalan kat sana...

heheheh

17 comments:

bdk2 @ John said...

choppp!!! saya first! hahaha.

bdk2 @ John said...

ya ALLAH...byknya gmbr kegigihan duk main tembak-tembak nih! hahaha....lawak2.

nak abes dh ke kak anash??? huhuhu..sy punye tak abes lagi nih!

Anash said...

John,
haipppp....
report keje dah siap???
(heheheheh...)

Anash said...

John,
dah nak final pun...
hehehe
gigih tak 'behind the scene'??
hahahaaa

fatt said...

HAHAHAHA...kak, sy rasa kelakar sbb tgk cara org lain pandang dorg yg gigih menembak. amoi baju putih 2 gmbr terakhir tu..kikiki :P

dzuliyana suleman said...

kak koko,

taman rekreasi gunung lang tu kat mane? macam menarik je....

Anash said...

Fatt,
betul...akak dok peratikan orang yang perhatikan mereka bertiga nih...
seronok plak jadi pemerhati bebas...
amoi tuh memang gigih nengok mereka gigih...

ana,
tak jauh pun dari Ipoh....cer google...

Biqque said...

ni bagus ni, amik gambar orang menembak. bleh buat cite hahaha!

Anash said...

Biqque
dah kamera kita yang paling kompak ...senang citer ...

Janggel said...

Hamboihhh gigih nyer!!!

Naseb bek saya tak de dalam gambar! Hahahahhaaha..

John again????? huh.

Lily Riani said...

cite nye skang. SEMPAT MAIN PING PONG sambil TERTINGGUNG. ish ish ish... AHHAHAHHA....

Anash said...

Janggel,
tak de dalam gambar?
cer tengok balik...dan kira bape banyak diri sendiri itu...
John the main cast here...and there

Lily,
pada mulanya ingat nak kata..main tengteng..nampak plak tipu...

Ely Hasrul said...

pantun terbaekkk!!! ahhahahha

saya tgh mandom nih, sat lagik nk buat entry psl tmn tasik nih.. 18sx hahahhahahah

Anash said...

ely,
pantun lebh kurang aje tuh
ala

entry tasik?
ooooo
nak baca sat lagiii

masMZ said...

Gigih sungguh!!! Hahahahaha...

Bot gunung Lang, time2 ni larrr pulak wat hal.... hurmmmmmmmm.... SILA DATANG LAGI!! hahaha

Ely Hasrul said...

suka tak entry 18sx saya? hahahhaa

Anash said...

Masmz,
kan? kalau tak lagi banyak gambo ...
kan..kan

Ely,
sukeeeerr...
hahaha..
penguatkuasa yang sengal dan jahat..