Friday, July 12, 2013

Projek Iqra

Salam Berpuasa untuk hari ke tiga 
Entry kali nih tak de kena mengena dengan jenjalan sana sini
Entry kali nih sempoi dan santai
tapi membawa makna

"pehal plak aku kena jadi model dalam gambo nih ?"-detik hati member opis ini
memandangkan wa ada blog
ada pembaca tegar blog
mahupun tak tegar...
wa tak kesah le
yang pasti
wa nak sampaikan hasrat
dan hajat


untuk kita sama-sama
menjayakan program ini
apa dia program tuh?
PROJEK IQRA'
menaja anak-anak yatim / ibu tunggal bershopping menjelang raya 2013
 Ada 4 tempat semuanya di semenajung malaysia


salah satu tempat yang bakal digegarkan pada 27 Julai 2013
Tesco Nilai


walaupun usaha kita kecil
kederat kita terbatas
tapi bukan alasan untuk tidak membantu
mereka - mereka

Be One Of My Favourite Month Of Ramadhan
why not?
(peh..speking omputih plak wa???)


jom...kita menderma
(goyang tabung gajah yang telah diplaster beberapa kali sebab dah pecah)

wa buat entry nih bukan dapat apa-apa bayaran pun
malahan memang tak nak dibayar sekarang

pagi -pagi lagi pahala puasa wa nipis bila masuk opis
sebab? ada laaaa......tak leh bagitau...hahaah
*teruk tul perangai wa itu*

wa harapkan saham akhirat
sama-samalah kita membantu


nak tahu kisah selanjutnya program nih
sila la
rajin-rajin klik di SINI

dan rajin-rajinlah war warkan pada yang lain

Nota Kaki : Entry Teater, Entry Jalan kat Melaka/ Hanoi / Langkawi akan menyusul...sabar noo...
 wah..seriusnyer entry wa nih...
heheheh

9 comments:

jarimanis said...

X pe kak buat benda baik wlpun kecil dlm bulan ramadhan pahala berganda :-)

Dinas Aldi said...

Alhamdulillah dapat info ni, semoga insan yg memberitahu tentang perkara ini sentiasa dirahmati olehNya, amin.

Terima kasih tolong tegoq pasal kesalahan Syawal tu..akak sedih terlebih sebab kematian dema tu, tu yg silap :)

Anash said...

jarimanis,
insyallah...
akak percaya janji Allah

thanks

Anash said...

k dinas,
tak pe..salah taip je tu
emosi sedih mengatasi pikiran.

takziah kak .... sabarrr...

Janggel / Rain said...

gitew...

Anash said...

Janggel,
haip!!!!

Lintah Agro Farm said...
This comment has been removed by the author.
Vam Lautner said...

Macam kenal la member opis kak tu...tapi dimana yek...?

Anash said...

Vam Lautner,
heheh..mana kenal dia?
dia artis ker?

hahah