Monday, December 31, 2012

Di ambang tahun 2013

lagi 2 jam nak masuk 2013

orang lain updet status blog
ko pun nak jugak updet
kekonon tak nak tertinggal
tapi
tak de bahan lagi?
maka...wa cuma dapat intai aje la blogger lain buat rumusan 2012


*sambil pikir apa nak nulis nanti*


nanti la eh.. 
penggulungan wa tentang
apa yang wa dah buat sepanjang tahun 2012
dari baik kepada lebih baik
atau
dari buruk kepada lebih hodoh?
(penggulungan???? kenapa tetiba teringin nak makan kuih gulung??)

status sekarang : sambil nengok tv al-hijrah (uztaz don), sambil pegang kalkulator kira utang bank, sambil makan cikedis, sambil susun file hutang kredit kad dan sambil updet blog.
ternyata...lu updet blog dulu...
hehehe
(gitu le wa sambut tahun baru 2013 kali nih)



9 comments:

masMZ said...

owhhh no!!!!

kukecewa.... dari semalam tunggu kuih gulung nih... eh entri penggulung, rupanya ni je? ni je???

apakah??? teaser kah ini?????

cepatlaaaaaa kak!!!!!! hahahahaha

Janggel / Rain said...

Motif sangat ! #kbai

Dr Singa said...

saya suka mata dan celak ustaz don

hai awak...
jom bakar lemak lagi...

Henry Fox said...

Happy New Year 2013 kak anash. May this year brings you more happiness and lesser workload. Don't forget to travel more. InsyaALLAH! ;)

Vam Lautner said...

kak pinjam kalkulator..
nak ambik aura dan teknik pengiraan akak untuk saya jwb dalam exam esok.......hihihi

bErrY sTraWbErRy said...

haaaaa.. cepat la wat entry penggulungan 2012..

tak sabar nak bace...

Anash said...

masMZ,
haishhh
sabo le
jenuh kumpul gambo nih!!!

anggapla itu teaser

hehe

Janggel,
apa? memang bermotifkan ....

kbai

Anash said...

Dr Singa
huh
celak? tak reti nak guna..
jom..bakar lemak di????


HenryFox,
ucapan dasar pembukaan tahun 2013 oleh Mr President yang amat omputih..heheh
same goes to you !!!

Anash said...

Van Lautner
akak kedekut
tak kasi pinjam kalkulator
(terus simpan dlm laci kunci ketat-ketat)
hahahaah
selamat exam eh


berry strawberry,
saba nooo
bawak2 bertabah
hahah