Monday, September 30, 2013

3 Lokasi, 3 Hari, 1 Tujuan

tajuk macam pi jalan jauh?
padahal...
wa elok ada sengeh-sengeh di Pandan Jaya dan Ampang 


hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki

manakala hantaran pihak lelaki ke pihak perempuan

*bunga segar dari ladang...dari kedua dua pihak*
(sempat pulak wa belek bunga bunga itu)

makan di surau Al-Falah, Pandan Jaya
selepas acara 'membina masjid' tamat
kami-kami-kami-kami pi makan buger bakar
*kami=tanpa Mr and Mrs DanArif*

esoknya kami makan ini 
sebagai starter
sementara menunggu yang lain lain tiba
venue : kenduri belah perantin perempuan


dan ini
pabila kami kami kami kami mentelaah menjamah makan malam
di kenduri belah pihak lelaki
esoknya

belah perantin perempuan

belah perantin lelaki

sebahagian dari kaki kami
kami kami kami kami datang 
cukup ahli Travelholicawsome
kecuali Dr Shahrul....(blogger of MyStoryIsOnLIFEtimes)
*wish you were here!!!!*


iya
kami dapat ini...kami suka

yang ini
kami juga suka

wa sempat cari muka muka comel
di celah celah kesibukan kenduri kawen
baik sebelah petang, tengahari mahupun malam

Suci dengan bapanya

Aqilla....model yang tak perlu diperkenalkan


untuk 3 hari berturut turut 
wa ikuti majlis ini
dari hari menikah
hari kenduri kawen
dan 
hari sambut menantu

Yes...Love Is In The Air!!!
Tahniah pasangan bahagia DanArif dan Maszuber

entry seterusnya
muka muka kami yang bersepah sepah lebih dari muka perantin sendiri
dah macam kena Sawan Kamera 
apa itu?
pantang nampak kamera
pose
pose
dan 
pose
(credit to : Puan Diana Ishak on the word Sawan Kamera. I adore the hybrid-vocab..heheh)

*beli beg plastik yang besar untuk isian semula muntah tengok muka kami*

edisi Janggel di SINI
manakala 
katanya edisi Ely akan diupdet ntah zaman bila le agaknya

agak-agak, melampau tak?
orang lain kawen
ko lelebih buat entry banyak-banyak
hahahaha

(sambil telan kek buah selang seli dengan cekelat)
.......kedua dua majlis sama meriahnya......
tunggu entrynya lagi

20 comments:

Janggel / Rain said...

Omg ada entry tiga malam berturut2 ke???? Kelas kawin korang ye dann siap kak anash buat entry ber pat pat!!!

Jari Manis said...

Alah..JM dok cari gambar kak Anash dalam entry ni :-)

Pak Lang Mie said...

Tunggu majlis tuan punya blogger pulak... hehe

abbazeef-wanderlust said...

clap! clap!

hebat nau lah! mesti rumusan SPM dpt A++++ ni! (habeslah aku) hiks~

Biqque said...

cantik la bunga tu...bunga apa ek?

tenku butang said...

done follow sini no. 126
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang@gmail.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Anash said...

Janggel,
melampau la pulak 3 malam berturut turut entry

ish
sabo jela


JM,
nanti entry seterusnya
bukan muka akak
muka derang lagiiii banyak bersepah
hahah

Anash said...

Pak Lang Mie,
betul
lebih afdal tunggu entry tuan punya blog


abbaz,
hamboi hamboiiiiiiiiiiiiiiiiii
siap tepuk tangan nampak??

*doreh botolah dak sorang nih komen?*

Anash said...

Biqque,
tu la
cantik plak bunga tu
nama?
err...


bunga segar
bole?


tengkubutang,
welcome to my blog too
thanks being my follower

Lily Riani said...

udang mana kak? udang???? ehheheheh

Dinas Aldi said...

Cantik benor sirih junjung tu. Err, mana dia gambaq hasil pose dek sawan kamera tu? Hehe..

Time Traveller said...

meriah.. pengiring lagi meriah dari pengantin ker? hahaa.. la dekat jer ngan rumah.. kalau bagitau boleh makan roti jala hahaha :P

Insyallah lepas ni di doakan akan ada entry majlis tuan punya blog ni aminn :D

Anash said...

Lily Riani,
next next coming entry
sabar eh
hehe

Anash said...

Lily Riani,
next next coming entry
sabar eh
hehe

Anash said...

K dinas,
cantik kan sirih junjung tuh..
geram nengok bunga..rasa cam nak bwk balik je
hahah

tunggu entry baru nanti.
tengah kumpul gambo dr kamera kwn
sabaq no...

Anash said...

TTB,
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...(hambek tu panjang tak amin nyer?)

majlis utk akak?
heheh

apa plak makan roti jala kat jalan ampang?
(ingatkan dah lupa...adehh!!!)

Time Traveller said...

amin amin amin ya rabbal alammin..
amin tuk majlis akak la :D
moga2 kan .. ceria gitu..

tak kata pun makan roti jala kat ampang.. just kata tak mustahil boleh makan roti jala kat ampang hahahaa :P

Anash said...

TTB,
doa di Pagi Jumaat...
amin for majlis akak?

terharunyer

roti jala kat ampang?
sila cari kedai mana
yang sedap
for roti jala laa...
hahahah
(namun akak nak buat? tak sama sekali...huhu)

mrs.smile said...

sirih junjung tu cantik lah..kombinasi warna dia sangat ohsem! MS suker..malangnya bukaan sendirik punya :(

Nak tunggu kenduri tuan punya blog pula lah...amin amin ya rabbal a'lamin *cepat2 angkat tangan doa

Anash said...

mrs smile

tu orang lain punya
jangan ambek

akak pun suka kombinasi warna bunga tu

ammmmmmmmmmmmminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
*terus tangan sapu kat muka sendiri*
thanks!!