Thursday, September 19, 2013

Preliminary Entry on FireWorks in Putrajaya


pada Dec 2012 kami kami terjah di sini jam 7 pagi (sila lihat entry - dec 2012: pergi ke putrajaya tak yah bawak pasport)
dan
*kami-kami = DrSinga dan CikSuziLawa* 


nih pula pabila kami kami terjah 13 September 2013 jam 8.30 malam

dan pabila yang ditunggu mengeluarkan cahaya dan bunyian , jam 10 malam

sempat nganga (nasib tak masuk abuk dalam molot wa)

dan sambung nganga


wa pegi tak ramai malam itu 

jam 2 pagi : wa sambung 'menembak' tapi dengan rakan-ex-opismate-16tahun-kami-tak-bersua-malam-tu-baru-berjumpa

tu...takala dengan KakiBerangan....manakala


nih..dengan KakiMeroncah (heheh...bole ke guna nama nih wahai encik..??)
nantikan kemunculan entry wa yang panjang berjela meriah dengan gambo-gambo wa tangkap
secara auto dan juga manual

wah
manual???
*lap tripod kasi bersih*

sementara nih ...layan lah gambo dari Kaki Berangan dan DrSinga yang sangat-sangat cantik!!!!!
(maaf, tak tau kenapa tak leh paste link plak di sini....pepandai le korang cari sebelah blogroll tu)


 













18 comments:

Milan Imran said...

ok......
cantik la sticker botol air tu..mana dapat..?
hihihi....

CiKPuaNLawA said...

wahhhh.... nanti klu pegi lagi nak ikot tau.....

masMZ KaKiJaLaN said...

Wahhh wahhhhh....

Ai is jeles tawwww..... tak sabar nak tunggu gambar-gambar lain :D

Akak.... FM putrajaya takdak ka???

mrs.smile said...

lain kali kalo nak pegi lagi nak ikut..tapi ms tak tahu menembak!

tapi menambak lain pun tak pandai pandai gak...heey susah betul nak masuk ilmu ~~~eeh ada kaitan ker :P

Hang Dhamin said...

kalau nak pi lagi nnt roger le. xde kawan. hehe

Time Traveller said...

oh kak anash tak ajak.. membiar kan kita makan roti jala sorang2 hahahaa.. :P

Dr Singa said...

2 hb nanti pergi lagi nak???!!

Anash said...

milan imran,
mana plak boleh nampak ker stiker botol mineral tuh?
hahahah

Anash said...

CiKPuaNLawA,

tu...DrSinga dah roger roger tuh..
wah..

Anash said...

masMZ,
mana ada FM Putrajaya?
(sambil tunggu FM manila?)

Anash said...

mrs smile,
nak ikut bole aje
sila bawak henpon kalau camera tak de
tembak je la gambo tuh
no problem

hehe

Anash said...

Hang Dhamin,
tu la
kalau tak dah join kami malam tuh
kan?

jom 2 oct?

Anash said...

TTB,
what?
makan roti jala sensorang???
tidak patut..

er..
nak ikut? jom? 2 oct..ada brani?

Anash said...

DrSinga,
jom weh jom
any good port?

wechat nanti!!!!

Time Traveller said...

2 October tahun ni ker??? hehehe.. ok boleh jer.. memang bran giler ni hahahaa.. :D

Anash said...

TTB,
ewah
tahun nih la weh!! takkan tahun lepas?

ok...kita tgk laa

c u at putrajaya

Chawanna Na said...

dam dam dum..bunyi mercun sangat entry nih hehehhee

Anash said...

Chawanna Na,

ada lagi satu entry pun ada munyi dam dam dum
tungguu