Friday, August 24, 2012

Teaser 1 : Rayaku 2012

ada ketupat
abang wa yang anyam
cantik


yea
nih wa yang anyam
tak cantik
sket cacat...walaupun ada rupa ketupat
tapi masih nampak 'OKU'
kan....



Raya kali nih
Wa tak kuar mana...
Hanya beraya kat SEBUAH rumah jiran sebelah di kampung.
Tu aje




Kepada semua pembaca berita utama blog wa ini...
Wa nak kata kosong-kosong + mintak maaf...

PS: Nape le asyik teringat-ingat lagu Najwa ..."kosong..kosong..."
yea..
masuk kije ari nih
pun terasa ..."kosong...kosong.."

bukan opis kosong sebab semua staff pergi cuti raya tapi...
jiwa kosong sebab seorang staff yg pergi buat selamanya...
Al-Fathihah...
(dear me, please be tough.., let him go .....)

14 comments:

bErrY sTraWbErRy said...

slmt hari raya kak...

Jobless Girl said...

Selamat Hari Raya

Dinas Aldi said...

Al-Fatihah buat yg telah pergi itu. Tabahkan hati dik.

Kucing yg hilang tu kucing Nini, fellow blogger. Belum ada berita terbaru lagi, memintakla Dobot dah balik.

Selamat kembali bertugas, dik Anash. Walaupun dik Anash kata ketupat tu tak cantik, lebih bagus la ada jugak ketupat buatan sendiri dari akak yg tak reti anyam langsung, kehkeh.

Janggel / Rain said...

#Untungla dapat makan ketupat.
kbai.

masMZ said...

#untungla terel anyam ketupat! saya tahu isi beras / pulut ngan makan jewwww

Danny / John said...

wahhh!!! hebatnya anyam ketupat! yang betol dan jugak yang tipu. kekeke

Fatt said...

sy pun sama tak reti anyam ketupat...yang reti cuma ketupat segitiga tu (lupa nama).

sy pun sama la kak..rasa kosong..kosong...mcm tak teruja sangat kali ni

dzuchan said...

selamat hari raya kak..
semoga kak coco bertambah gagah untuk hadapi semua

jemput datang umah..
bangi & kajang hanyalah sekangkang kera :-)

SheLa^^ZuL said...

be tuff my sis... U can do it!

Lily Riani said...

tak pandai anyam langsung, apparently there are more than 10 ways/types of anyaman ketupat. we all ketupat daun palas... so 3 segi tuh jek i tau (tau makan bukan tau anyam).

Anash said...

Anna,
selamat hari raya jugak
senyappp aje???

Jobless Girl,
Selamat hari raya kembali

K Dinaz,
iye??dah balik ke belum Dobot tuh??? semoga tuan Dobot tabah..
anash pun bukan pandai menganyam ketupat..kena paksa pun tak tentu jadi..hehe
iye..semangat ilang lagi nih bila masuk opis


Anash said...

Janggel,
untungla dapat makan sushi ...
kbai

masMZ,
mana ada terrenyer?
tuh nampak cacat la ketupatnya...

Danny,
yang betul? yang tipu?
ketupat ada dua versi??

Anash said...

Fatt,
kosong...kosong...huhu
segitiga tuh dipanggil ketupat palas...kan???belah utara femes tuh...

dzuchan,
mana? kajang belah mana? cercite alamat sebenar...heheheh
leh datang raya nanti...
selamat hari raya dear..

Anash said...

Adik,
yea...tengah tuff la nih..
huhu


Lily,
bagi la memacam style menganyam ketupat pun...janji bentuk dia tak terburaikan isi bila rebus beras / pulut..kira ok le tuh..kan