Friday, August 17, 2012

Salam Perantauan 1996

entry zaman dinaso ...
err
zaman era 90an
di mana
blog belum wujud..(iye?)
keratan sokabar...mak wa simpan


sebab ada muka wa dan geng wa


Salam perantauan 1996
Salam Hari Raya
Maaf Zahir dan Batin

heheeee....
kbai
nak balik Bangi pastu ke Melaka....
(harap2 jalan raya tidak jem sesangat...)

PS: kenapa ada 2 entry dalam sehari?
kerana...entry pertama..entry wa sedih
entry kedua... entry wa terkenang
harap me'neutral'kan kembali semangat wa yang ilang sebelum ini

7 comments:

Janggel / Rain said...

Hamboiiiiii muda remaja gitew!

kBAI

Anash said...

Janggel
...jeles kah???
hehehe

Danny / John said...

wow!!! bestnya akak masuk paper! retis sgt!!!

papepun, selamat hari rayaa!!! maaf zahir batin!

Fatt said...

wah glamer retis akak masuk paper...kekeke...mmg nostalgia ni. harus simpan elok2 ni kak.

sy di sini nak mengambil kesempatan memohon jutaan maaf jika ada terkasar bahasa & perbuatan (ada ke?) pd kak anash...selamat menyambut hari raya utk akak sekeluarga...semoga selamat sampai ke destinasi =)

masMZ said...

weeeeeeeeeee gambar mude rumajeeeee....... nostalgia gitewww......

Selamat hari raya akak tansree... Minta maaf terkasar bahasa dan laku saya yang selalu weng wenGGgggg.... Salu kacao akak ~ cam sekarang nak tanya yang ujung belah kanan sekali tu saper? Dari mana? Negara G ke??? huuuuuuuuu #opss mintak maaf balikkk... hehehehehe......

Halalkan semua makan minum saya ye kak... yang saya kecah bagai tuhhhh, halalkan erk...

Biqque said...

kelessss sgt! selamat hari raya maaf zahir batin ye kak anash. i lap u!

Anash said...

Danny,
iye
akak dulu dah retis sebelum danny lahir, ok?
hehe
selamat hari raya

Fatt,
memang simpan erat keratan sokabar nih
haha..
iye
selamat hari raya jua buat fatt
selamat semuanyaa...

masMZ
G yang hujung!?? bukan la ...tuh org mesia jugak
cis
sama-sama la kita
maaf bermaafan

Biqque,
biasa-biasa aje ...kelas pun biasa-biasa aje...hhaeheh
i lap u too gakkk...
muazxxxhhh