Friday, November 25, 2011

Tingkap Opis

Malam nih dah mula jem sana sini....
Wa malas nak balik join the crowd ...dok kat opis, sesambil jeling kat tingkap opis nengok jem ..peeehhh meriah dengan lampu kete....





...masa nih la cuti, kenduri kawen sana sini...


rombongan makcik kiah ke kenduri kawen...




...masa lengang...



nih adalah permandangan dari tingkap tempat wa keje...



Kalau boring, tenung tingkap nih...



Kalau borak dgn kawan, jenguk tingkap nih...



Kalau kena 'tiaw' dengan bos, pun wa layan temenung kat tingkap nih....



tak de...tak pikir plak nak terjun dari tingkap nih...no....







..dari tingkap nih juga wa ternampak eksiden...tiada kemalangan jiwa berlaku...



lori laju, lalu terlompat ke seberang jalan...



bunyi nyer.......



peeehhh....mengerikan.....



ada sebuah kete just elok-elok lalu ...dan pemandu kereta tuh selamat...kalau dia bawak slow...sah ...dia berada di bawah lori tersebut....







..dan wa yang slow ni ada di pejabat....



buat keje slow



buat tugasan slow

supaya wa tak berada dibawah lori....

(apa wa merepek???)




sah...


tension kembali menjenguk wa.....



tulunnnngggg....!!!!!!!hep..hep...











2 comments:

Janggel said...

Alamak!!!! naseb akak tak bercadang keluar melalui tingkap itu..nauzubillah...Comel tol kad Gapil tu...walaupon muka toye tapi tetap kiut...nak jadi camtu leh tak??? *opsss lari topik...*sambil juling2 mata macam gapillll

Anash said...

janggel
kan? comel gafil tuh...
nak comel macam gapil???silakan lah...
heheheh
akak masih waras tak kuar dari tingkap opis...dont wori