Thursday, October 6, 2011

Kira Hari dengan Robot

Wa masih menunggu dengan sabar...bila la cuti wa nak diapprovedkan?
Teruk sangat ke wa nih sampaikan cuti kena mintak belas?






tau la perkembangan keje wa dah tak kembang sejak akhir-akhir nih...
tapi
wa yakin ada perkembangan yang lain lebih maju iaitu




badan wa....(hahahahahah....)



...jab...haus...kita minum dulu..





..sambil dok pikir..lagu mana nak wat percutian wa kali ini menyeronokan...

rakan kawan sahabat kenalan sume pakat sokong wa gi cuti...ada yang bagi tips itu ini...

ada gak yang meng'ofer'kan diri nak belasah 'sapa-ntah-yang-susah-nau-bagi-coti-kat-wa'.

hahahaha..menarik gak sesekali upah samseng , kan?

(konon upah samseng...beli selipa pun kekadang pinjam duit mak...)



ini bukan beg utk ke luar negara.

ini beg penuh baju tak bebasuh diangkut dari shah alam lalu dibasuh di bangi

rutin mingguan wa....

nih 3 hari bos tak de kat opis, dia gi oversea (kan? dia leh gi, wa???)


......aman sungguh rasanya...

tapi..terganggu keamanan pabila sms darinya datang tanya pasal keje..

adoi...

kembali wa tanya diri wa...wa robotkah..atau dia yang robot???









4 comments:

Janggel said...

Sian kak anash ni...pilu je rasa baca entry kali niterutama bila tang tengok gambo jelmaan kak anash meratap sayu di celah pasu bunga tu.

Semoga coti diapprove dan ehem ehemmmm *sila rujuk entru seblum ini punya komen hehehe.

Anash said...

hahaha
tuh saja nak wat gimik meraih simpati dari orang luar...
tak approve? akak wat drastik action ...(tengah pikir nih.)..
jgn risau aa..akak dah siap salin alamat & 'list to buy'...hehehe

fatt said...

cam siot jek komen janggel, "meratap sayu di celah pasu bunga"...hahaha....adoi, adoi..kak jgn marah ek sy gelak sbb kelakar

bos akak ni melampau. aku MIA jela kak..pastu sms jek ckp sy demam panas nak rehat kat rumah..demam sy ni sbb sy stress sgt dgn kerja

Anash said...

fatt
janggel memang gitu..kekadang komen tak bleh blah punya ayat...
entah le fatt, bos akak kan robot...
heheh