Tuesday, September 6, 2011

Siri Seram Bulan Syawal

Raya ke 8 wa dah kena daftar diri masuk keje...(mujur ko masih ingat password PC ko..)tapi..sebelum itu, wa gi jumpa orang yang digeruni walaupun hati beliau sebenarnya baik...
sapa?
sapa????
saaappppaaa???
cer teka...
majistrate...loyer...ahli mujik....




Doktor gigi....
heheee.........
aduiiiii.....

sebab orang lain makan lemang belah itu buluh..


lu sensorang makan lemang dengan buluh....pehal?






Ekceli, time raya la wa tibai makan rendang...baaaeekk punya kunyah...ala-ala macam setahun tak pernah jumpa rendang daging, kunyah macam la ko baru dapat gigi kekal selepas tercabutnyer gigi susu...


hujung-hujung hari ...itu lubang gigi jadi besar


angin ade masuk...


hambek ko....



nengok kuih raya pun dah tak sudi... inikan pulak ......




nak pesan nih...tolong sket...


ngilu beb...
(elok aje lu gi posa ganti laa...dah tak leh makan itu ini..baik posa je...kan?kan?)




Tak pasal-pasal kena layan gerudi dengan doktor tadi....


wa pejam mata..tak mo nengok alat-sekulat doktor ...

Walaupun doktor tu baik, berhemah , lemah lembut...



"saya berjanji akan buat scaling 6 bulan sekali...bukan 6 tahun sekali..."




but again, lagi 2 minggu kena jumpa balik itu doktor sebab tadi tampal sementara....

waaaaaaaaaaaaaa......seram la weiiii...........



pikir balik.....
for your own good...



waaaaaaaaaaaaaaa....(lagikkk....)




4 comments:

Janggel said...

Makkkkkk aiiiiii makan rendang sampei tercabot gigi????????????? Ganasssssssss!
Saya tabik dengan anda!

Anash said...

mana tercabut gigi...
belubang je gigi tuh..
almaklum..kalsium kurang..
huhu...
(mana plak ganas nyer??)

Janggel said...

ye la kalo dah mkn rendang samper berlobang gigi kan ganas! hahahah bukti beraya sakan...heheh

Anash said...

ceshh...no duwet raya for you this year..(err..ada pernah bagi ker tahun lepas??)