Wednesday, September 28, 2011

Sukahati nak citer ape..

Bila mood bergambar datang, wa layankan aje mood itu.
contohnyer..gambar ini...
cuba teka di manakah terletaknyer bunga ini...
di Bukit Tabur?
di Gunung Kinabalu?
di Bukit Nuang?
or di Gunung Stong? (hehe..)







tarraa...


di kawasan semak di laman rumah ...


wa tengah skodeng siput babi masa tuh..terrrnampak plak munger nih ...so, apa lagi..wa baring la atas rumput sambil dok fokus ....





pastu, letih kejar siput babi (mmm...adakah anda yang lembab atau siput babi itu yang 'pantas dan cergas' berlari?) yang tak muncul tiba, wa pun mulakan terapi tepung wa....



eecee cee...


kekonon nak nampak kan ke'blue-bery-an di celah warna unggu itu...


ala-ala macam nak wat gambar kalendar 2012.....





Ada sekali tuh, opis dan kawasan sekitar mengalami tekanan kerja yang mendalam yang mengakibatkan terputusnya bekalan letrik selama...sejam lebih (agak la)..


Wa dan rakan-rakan termangu-mangu di dalam kegelapan tersebut...nak wat keje apakan daya lilin lupa nak beli...

tak nampak jalan lain selain dari ...kemas dan chau laa...nak wat pe dok lelama dalam gelap di pejabat..baik layan tido kat bilik rumah...



...errr...mana jalan keluar nih???






Sebenarnya ari nih bermula la balik keje lebih 8 jam di pejabat..(9 pagi mula dan 9 pagi esoknyer baru nak balik rumah mandi n tido...)


Wa tak kira...


wa nekad nak hambek coti panjang...


jenjalan sensorang.....


sengeh-sengeh sensorang...


cakap pun sensorang...

hambek gambar pun sensorang...

cian ko , kan? tak de kawan rupanyer...


doakan perjalanan wa selamat pegi n balik ...

Entry wa kali ni macam berterabur..tak de kesinambungan citer...tapi ada wa kesah?

sukati wa la,kan?

hehe...(padan le tak de kawan...)

2 comments:

Janggel said...

Amboihhh! Hobi akak memang kejo sipot babi Khinzir yer? (*sopan tak bunyi?)

dari sipot babi ke kapkek blueberry!(jangan lupa pos skali) hahah pastu pegi opis..hmmm bagus jalan cerita tu...

Yg penting nak g travel taknak bgtau ! Haish...banyak benda nak kirim ni!

Anash said...

janggel
tau tak pe hobi akak yang baruuu..haha
tak de nak pos kapkek
barang nak kirim???
takutnyerrrr....