Wednesday, September 21, 2011

Boleh ke tak..boleh ke tak..

Lagi sebulan wa nak berjalan...
(abis selama nih ko merangkak ker..?)



permandangan dua hari sebelum raya tahun nih...
weeee...tiada jem di highway .......
suka.......




..dah lama sangat wa terkurung dalam 'sangkar emas'
sangkar je emas, wa bukan anak ayam emas....

(nape terdengar lagu......uuuuuu...ayamasss......iklan dalam TV)

kena mulakan balik aktiviti tahunan wa yang lama wa tak buat......



..dah paw duit raya dari nenek, ok cukup la wat tambang naik kapalterobang nih ...



sume cucu dapat sekeping angpau, pesal lu sorang dapat banyak???



cerciter..cerciter



hehehe...

wa kan cucu kesayangan nenek wa....(padahal nenek selalu lupa nama lu...)

maka langkah wa yang pertama...nak jadi pelancong solo....

bole ke tak..bole ke tak...




...walaupun hakikatnya...

wa dok rumah kayu aje...



wa makan kais pagi makan pagi (dah ko tadi dok dalam sangkar,kan?)

kais petang n malam untuk simpan di hari tua....




(mula daaa merepek....)

alo...

coti dah mintak kat bos ke belum?

alo...

kalau coti tak lepas..camneh?

alo..

ade wa kesah? unrecorded leave banyak laaaa...sapa yang kena abiskan...

wa jugak ..kan???

ada soklan lain???


(samseng kampung dusun terselah di situ..)











6 comments:

Janggel said...

ni pon nak bersolo soloan jugak eh!!!! Nak ikot! tetiber tak jadi solo wakakaka.

Anash said...

haishhh...dok dendiam kat kl boleh tak? baru balik dari camping..dah nak ikut gi tempat lain...
gi basuh beg berat 20kg tuh...

Janggel said...

hahahah beg takyah basuh sebab tuan beg dah amek balik kekekeke.

Anash said...

betuah punya peminjam...

Uncle Lee said...

Hi Anash, love the pics here and your humour.
Where is that highway? No traffic boleh tekan minyak, ha ha.
How come the ayam no feathers?
Have a nice day.
Lee.

Anash said...

uncle lee,
that highway from seremban to melaka..really enjoy the non-hassle driving...cannot tekan minyak too much, will end tekan button at AutoMAchineBank to withdraw duit bayar saman..hahah
that is ayam kampung (if not mistaken...or anak kucing? opss ..)hehe