Friday, June 15, 2012

Retreat Programme Phasa 1

Anda rindukan coretan saya?
Anda dambakan kasih sayang cerita saya?
Anda inginkan 'entry' saya?
Anda nak ke baca kisah merapu saya?
.
.
.
.
kalau iya...sila la....
kalau tak nak baca.....ade wa kesah?
hahahaah...
.
.
.

Gambar saja nak dibesarkan..sebab nak tunjuk nama Resort wa duduk...ko memang riak!kompom!!
Pada 10-12 June 2012, seperti yang dijanjikan ...(bilamasa plak ko janji?), wa kena join teambuilding programme di sini.



Ini adalah nama motivator tersebut.
Kami diberi 2 hari ikut aje arahan yang diberi.
Padahal...wa dah berangan nak celup2 badan di....

 sini....tapi tak de masa ....
waaaa....(letih aje gi pack two-piece wa dalam beg ...)
aloo...pakai bikini tapi tudung still guna ariani...ok?
(sengal...dont follow...)

Nampak tuh?
kata 2 hari bermalam..
Isi beg mengalahkan 2 minggu ....
Bilik kami belah atas kanan....

 ini hiasan dalaman..
Jangan nak berangan boleh bergolek guling gulung diri atas katil nih lama-lama...
malam pertama tido kurang 7 jam
malam kedua tido kurang 5 jam
apa kes?
huhuhu....pasrah ajelah...

 so, bersedialah dengan program ini.

Menjadi satu pasukan

 Masih berarahkan pada kiblat yang sama....

 dan demi kesejahteraan umat sejagat...
(pehhh...ayat ....)
-sambil jeling trak keretapi-lawa-itu-tapi-berat-plak-kalau-nak-cabut-masuk-dlm-bonet-kete...

let's the programme begins.....
(melampau tak, siap ada Phasa 1 nyer entry...tunggu Phasa 2 plak)

11 comments:

DrSinga said...

Wa pakai ariani pasor malam je..

Biqque said...

canteknyer bilikkkkkkkkkkkkkkk! nyesal tak ikut! hahaha! (ajak ke??)

Danny / John said...

akakkkk!!! aritu baru pegi dgn lily kat resort nim tgk2 akak dah sampai??? ohmaiii!!! jelesnya akak!

review pls..

Hafiz Yusof said...

cepat la kak phasa 2...x sabor ni....dah dgr citer dr akak tp nak juga baca blog kak...hhihi..semangat team building blh la digunakan utk update blog skali..hihihi

Anash said...

DrSinga
Ariani wa pun sebab orang bagi. stok hajaba lagi le tak de...

Biqque,
buat la 'teambuilding' travelholicawsome laaa..leh kita sebilik..hhahaha

Danny/Jon,

kan? memang tak sangka tau!
hahah....nanti akak tepek review hotel ini


Hafiz,
Sabar eh...
akak akan updet Phasa 2 entry berikutnyer...
versi blog
hahah

Janggel said...

Takpela....


Untungla....

Bertabahjela....


Alhamdulillah....dapat duduk free...org lain kenabayau ok! SYUKUR

Ko ada?
Ye saya takde.

Pasrah.

KBAI.

BlueEwoke said...

Hamboi2..patut la dengar nama resort ni cam penah dengar jek..!! akhirnye dpt gak merasa...rejeki kata org..heheheh

KakiJalan said...

awak....


kita kan...
kat sini....
dah pindah....

Anash said...

Janggel,
mak aiii
panjang komen
jarak2
pastu komen
sikit-sikit
pastu
pasrah
pastu
ntah
tatau nak reply komen camneh..

Anash said...

Na,
hehe
mcm diseru-seru plak nama tertera dlm buku guest utk merasa dodok sini
Alhamdullilah....
ok..rejeki jgn ditolak

Anash said...

kakiJalan,
nih nape suka pindah randah?
org nomad ker?
ke nak elak bayau bil air?
haip!!!