Monday, May 18, 2015

Teaser - AgroFarmTrip

Assalamualaikum semua
nope...wa BUKAN pi negara China mahupun Cincinatti or Chile
.
.
.
(mula dia merapu daaahh ...)

Aritu 15 Mei 2015-17 Mei 2015, wa berada di Melaka...(aje..)


melihat dinding ini

 dan corak dinding ini

 dan juga nampak yang ini
 dari siang ..sehingga la ke...

senja, malam...
 melihat ke bawah...
oh..bukan rezeki kami
durian muda gugur sebelum masak

 terlihat telur itik
juga bukan rezeki kami
tengok je...nanti tuan itik datang kutip

 tergantung kaki di tepi kolam ikan
dengan bunga teratai yang belum berkembang

 dan melihat dari aras pasir
berkaki-kaki banyak nya .....
sapa empunya kaki kaki itu?
tunggu....

 dan kali pertama cik cocos nucifera coco nutz mengikuti 'AgroFarmTrip' secara indie blogger
*indie? betul ke?*

adik Amal Insyirah Mohd Rafhan sedang mengambil vitamin D...heheh
mmm...tak pelah...
janji wa kuar dari rutin kije..pi bercuti hujung minggu...
dengan kenalan baru

kat ne?
kat ne?
tunggu entry seterusnya...

Macau entry?
pun dah susun draft ....susun TAJUK DRAFT je
hahahahahahaahahah....
eeehh..memang nak abiskan entry Macau..jangan kuatir wahai peminat ku
(larik bawah pentas elak kena baling telur itik...)

11 comments:

SuzieLAWAti said...

yeee... tolong tepi sikittt..!!!!
eyhhh.. tolong cepat sikittt... heheheee

(ngate org.. kite pon sama je ni.. x update2..)

Anash said...

Jujie,
ya ampun gile laju komen!!!!!!!

hahahaah

dah
dah
pi updet tuu blognyer tuuu

Dr Singa said...

perkataan baru..

nar cheese stick

dak jujie tu dah duduk balik meja dia lah tu.. laju je ngomen .. hari tu duduk di tengah laman boss .. supan je ..

Dr Singa said...

woiiiiiiiii

pe susah sangat nak ngomen nihhh

Anash said...

Dr Singa,
hahaahahahah
nar cheese stick hahahahah
sangat senang ingat tu

dah betulkan setting komen
tatau ok ke tak dah nih?

Ren said...

Jeles tau tengok swimming pool bersaiz olimpik tu!!!!

Anash said...

Ren,
tayah nak jeles laaa
akak pun tak buat renang berirama dalam kolam tu
hihihi

nana tron said...

takde buah buahan untuk dikekahkan ke kak anash?

Anash said...

nana tron,

ada..
mangga kena kekah...
hahaha
tunggu kisah nya

irra yyan said...

kita dah follow kak ana...bestnye blog kak ana

Anash said...

irra yyan,

blog akak banyak merapu
..kikiki

salam kenalan dik irra!!!!