Monday, October 27, 2014

Teaser - Sepetnya mata dia

Assalamualaikum wahai para pembaca blog yang sudi singgah baca di sini
pejam celik pejam celik celik dan celik
lagi 2 bulan lagi nak abis tahun  2014
apakah pencapaian kalian sepanjang tahun 2014?
ke...macam tu je???


*sah..apa yang wa merapu di awal mukadimmah entry nih??*
*abaikan*


newbie di KLIA2 - wah..teruja tengok AA bersepah sana sini
 Aritu..24 Oktober 2014..kali pertama wa ke KLIA2

aritu jugak
kali pertama wa jejak kaki di negara ini

 tengok tengok railing tangga ini
 usap usap railing tangga ini
 gosok gigi basuh muka mandi gala sume buat kat sini

iya...kali ini wa kekunun nak terbang lagi tinggi
terbang lagi jauh


 lalu di tepi tepi bangunan ini

 mengaum..eh silap...
mengagumi ciptaanNya

 yes...for me
indeed this 2 nights 3 days stay is for me
to enjoy

 light
camera
action!!!!
*tak..wa bukan pelakon*

 dan juga..wa bukan pembaca berita
wa cuma blogger biasa
yang suka merapu
yang suka berangan
yang suka makan

errr....


errr

perjalanan #travelsolo wa bermula
tunggu kisah wa di negara Jet Li ini

wasalam

*iye le tu travelsolo???phuii...sangat*

17 comments:

masMZ KaKiJaLaN said...

fuiyooooooo.....
pheweettttttttttttt......

oklah saya first! cepat hapdet taw!

syieda said...

Solo Ker kak?? Yo letew. Saya skodeng akak kat the peak mcm berdua je. ..Hihihihi. ..
Cepat sambung citer kak.

dzuchan said...

aww..segugus starbak untuk dinikmati..bestnyaa..
pakej dengan hotel ke kak?

Anash said...

masmz,
hai? first to komen?
hihihi
gile gigih weh

ok
ok sabar eh
jangan merusuh

Anash said...

syieda,
bila masa plak skodeng akak kat peak tuh?
ala...kantoi betul

hahaahah

tunggu entry akak nanti

Anash said...

dzuchan,
segugus setabak tu BUKAN complimentary hotel.
tu beli sendiri secara rakus

hehehe


Dr Singa said...

semenjak bilaaa lak ada proof memproof niiii...
wa malas aaaa.....

~saya yang bukan robot ...~



[ merujuk kepada mendalah kat bawah ni ..]

Dr Singa said...
This comment has been removed by the author.
Anash said...

DrSinga,
laa...ada balik?
rasanya dah disable kan dah
huhu

shah_rule said...

akak mata saye pun sepet,
nak terasa boleh?
uhukk uhukk

Bibie Karim said...

Tuala good morning mana. Hihi. Tu buat lap muka si Mata Sepet eh.

John | Kaki Berangan said...

akakkk tuuu~ akakkkk tuuuu~ sakan jalan nih! ade pape tak utk saya? ahakkkk larikkkkk!

Hafiz Yusof said...

Fuyoooo....
Otel ima intang laaa...

Action please.....

Anash said...

shah_rule,
terasa le pulak!
akak lagi terasa sbb ada org tu tamau ikut ke hk

huhu
*kong..kong*

Anash said...

bibie karim,
haha
ingat lagi eh
tungguuuu...kisahnyer

Anash said...

John,
ala..
dia tuuuu
dia tuuuu

lagi banyak berjalan sana sini

hahahah

nak apa? sabun hotel tu..nak?

Anash said...

Piz,
berbintang-bintang mata akak bersinar takal jejak kaki kat lobi hotel

eheheh

peluang yang datang jangan disia-siakan