Tuesday, July 1, 2014

Karnival Raya 2014


Banyak duit anda?
dah tatau nak 'tabur' kat mana?
sila la pi ke Stadium Tertutup Shah Alam
hujung minggu nih je


ada artis
(wa BUKAN artis...maka..jangan harapkan muka wa ada di situ)
hehehe

 wa support kawan wa si "SWEETS SUZY' tu
sila la support beliau jugak
kuih raya dia memang best
kompom...wa memang order tiap tahun dari beliau
(alooo...alooo...kak suzy...nih penat buat marketing nih..tak kan tak de apa2 kot?)

ahahaaa...nampak nau ko tak ikhlas nak promot
*kuis abuk tepi meja...*


Apa?
duit masih banyak tak berusik?
dah tatau nak buat apa dengan duit banyak itu???
Murah betul la rezeki kalian
nih ada satu lagi karnival raya 2014

sila layari di SINI....

beramal sambil menanam saham untuk akhirat.
Mereka masih menanti kehadiran sumbangan kalian.
untuk SHOPPING RAYA 2014

amacam?

tiada paksaan dalam membelanjakan harta anda
di jalan anda suka
untuk diri anda juga

Selamat Berpuasa untuk mereka yang berpuasa.
eheheh

(tengah tunggu apa la kak suzy nak bagi hadiah.....kikikiki)

ok...wa nak pi tido 10 minit (aje?) sebelum Zohor
Wasalam 

12 comments:

mrs.smile said...

tepuk tepuk kocek..masih tiada jawapan :P

saya juga bukan retis..maka kemungkinan besar tiada juga di situ!

Hafiz Yusof said...

lempang2 pipi jgn bagi ngantuk...

saya juga bukan retis..bakal jer...

hahahaa...

jom support kawan kita...Sweet Suzy good luck semoga laku2 jualan nnt yer....

kak anash dtg x?...kalau dtg jom la kita konvoi2 ramai2 memeriahkan suasana di hari raya...

hehehehe....

dzuchan said...

terkejut iolss
carnival teratak glam ni kalau dlm i.g artis2 dok promote..
kak coco

artis???

hhaha *larii*

SUZY SHAH said...

Thanks cik coco. ... dtglah ke booth saya nti sweetssuzy bg hadiah ya.... muahhhhh

Anash said...

mrs smile,
tak perlu jadi artis utk pi ke sana...heheh
nah ambik nih doplohsen..buat tambang bas


piz,
tak kot...sila la konvoi dengan orang lain

akak suka tido-hobi..dah acaner?

*tutup muka dengan selimut busuk*


Anash said...

dzuchan,
hui...nih artis in the making tau
mana nak lari nih?
(hamboi..follow insta artis je..?)


suzyshah,
kena dtg baru bagi eh?
klu tak dtg..tak dpt la?
ala.....

huhu

Wak Gelas said...

salam ramadhan cik coconutz tuu., ehhee dok bangi erk?

SUZY SHAH said...

haruslah datang. ... barula dapat.... nti lg la fofuler... gheegheeeheeee

Ren said...

Wow ada entry retis!

Anash said...

Wak Gelas,
Iya...kenapa? ada kenalan di bangi?
Salam ramadhan juga buat Wak Gelas sekeluarga



Suzy Shah,
ok..nak tuntut nih..
jaga-jaga...

hahaaha


Ren,
entry retis?
tolong promot kawan yang...er..retis ker?
kikiki
Jom datang nak?

MasReena said...

takde duit nak pi...

Anash said...

MasReena,

lenkali leh pi bila ada kelapangan. Duit Insyallah bole dicari.

PS: nice blog you have dik.