Monday, April 18, 2011

Wat Pe kat 43000 tuh?

16 April 2011.. ada ape? ooo...hujan... wa kuar rumah sebab nak cari sarapan + makan tengahari...(sanggup kuar rumah sebab tak sanggup masak kat dapur...hehehe..dasar pemalas gitu le ghupe-nyer.)
..ooo...banyak lagi minyak nih

kalau ke Ipoh, boleh sampai lagi kot...

....tapi kena bayar tol...kensel aaa...

...so, terjebak la wa di sini...

niat murni dan suci kalbu di hati..teringat tahun 2010 mak ada pesan belikan tilam yang boleh gulung-gulung tuh...(tahun 2011 ko baru teringat nak beli....ape punya anak daaa...)

lalu wa beli...dan terbeli jua baju selai buat gi keje...eheheheeeee.....(selai je..bukan sekodi beb..tengah bulan mana boleh suke-suke shopping sakan...sabar..sabar...lagi lapan hari nak gaji....dan bo*** masyukkkkkk.....-kalau ade laa utk ko..)

ekceli wa dah lama tak datang ke Nilai 3....dah ada beca rupenyer

kalau lagi lama wa tak jenguk..tak heran kalau LRT stesen pun ada sini gak kot...

err...maca elok je cadangannyer,kan???


rumah wa dekat je...belok kiri...dalam 5 menet (kalau bawak kete dalam 220km/j) leh sampai dengan selamat samada rumah ataupun sepital..(gilo apo suko-suko drift lelaju nih???)

Yang sebetulnya, memang kedudukan rumah dekat dibandingkan ke Kuala Lumpur / Seremban...so dah tau mana rumah wa,kan????


Another theraphy done....nopeeee......not me whom baked this....


kan...sesekali nak gak gatal tangan gi beli kat kedai kek/pastry/roti..apa ke nama...Big World? err..Big Day???ehhh..Big Daddy?...errr...Big Apple...haaa...baru betull




sambil makan nengok TV....

ko memang tak mampu ada astro kat rumah..maka

sila tengok siaran bersemut ini...

Bosan nengok TV, wa pun susun bil-bil utang wa..sambil nak compile untuk LHDN nyer requirements.....ceh...banyak la pulak utang wa lum langsai...aduiii...


serangan siput babi di rumah wa...

pandai plak ko makan bil tepon wa...


cukai tafsiran rumah pun lu pandai makan...adoii...

nih kalau wa gi kaunter majlis perbandaran kajang..nak ke derang terima alasan..

"bang...tolong printkan lagi sekali ...siput babi dah makan penyata cukai saya...tolong aaaa...

series nih bang..tak tipu laaa...nanti saya bawak sekali siput tuh buat bahan bukti,nak?"


Dah abis boring telek kertas, wa telek pintu plak...sila lihat gambar nih..dibandingkan dengan...



yang nih...ada beza? tak de? (abaikan semak itu..)

haishhhh...letih tau dok bersihkan cermin ...tak de nampak beza????

(sambil picit pinggang..lenguh siot...opsss....sorry for the languange..)



pepepun..wa suka je layan katun....

walaupun tak terang ....

walaupun tak de astro...

TV7 n TV9 aje....


gitu la aktiviti wa 2 hari 3 malam di poskod 43000.

Menarik?

Tak?

Ade wa kisah kalau tak menarik?



4 comments:

masMZ said...

amboiii dinding baru :)

Anash said...

yeap...new kid on the block..(tak relevant langsung..)

masMZ said...

agak2 larrrr tak relevan :p

Anash said...

yeap...memang tak relevan...
ps..ps...mana keychain ??