Tuesday, May 11, 2010

Mari Googlekan IXUS Canon

Murid2...di sini cekgu nak tunjukan beberapa gambo yang sama asasnya tapi berlainan mood kaler...
sila konsentrate kat siput (beli kat kota kinabalu...lupa dah rege dia..tapi jenuh la dok bargain nak murah...pas tu kan..bla..blaa.....opsss...terlebih suda..) dengan munge pelastik tuh...
abaikan posisi kereta tersebut....(hehehehe..)
ok
fokus balik....
mula2 cikgu tekan auto...ade flash..

jadi cam neh...

pastu, tekan makro plak....blurrrr....

..manual kan ia...bagi sinar keimanan terselah..hehe ...


malapkan ia...(tetiba rasa nak tido je..)

tukar mode colour, bagi nila lebih, jadi la...."you look blue today..."




yang nih..mmm... lebih kepada warna kuning..

nih konsep maikel jeksen - 'Black & White'


Nih balik pada auto tapi tak de guna flash...
Sekian sessi tekan punat IXUS Canon untuk kali ini...
sebenarnya leh explore lebih walaupun bukan DSLR...
cuma
kena rajin mengodek je...
tak gitu... Ayahchor, Adlin, Azham, Harlina, Cekgu Sam, Afzan, Harnie Shah, Anita, Janggeltrekker, Masmz,.....????
hehehe.....(saja nak bodek, letak nama korang kat sini......)
Moral of the story : Actually my hearing postponed ...esok 12 May 2010 baru masuk itu sessi 'mari beramah mesra bersama loyer'.....
sementara belum kena soal, wa nak wat terapi ambik gamba..masuk dlm blog...at least I'm enjoying things that I like ..sekurang kurangnya idak le stress bebeno...
kan, kan, kannnnn.......
ok..sambung balik keje membaca & menghafal ...
"..plez ask me simple2 question aaa...don't make me kompius...I kannot answer karang..you will laugh-laugh at me pulak...I don't like la like that...I am a sensitif people ..you know tat"





2 comments:

afzanhanim said...

u stay steady ya..dont talk round about..just go straight je..see traffic light dont langgar..nanti polis trafik kejar..kenyit2 mata sikit at your honour..lepas ni mesti sleep lene-r :D

p.s:ni nak mgambik gamba siput ke gambar background dia? ;D

SheLa^^ZuL said...

nk ambik gmbr background tuh..hehehhe...