Tuesday, December 28, 2010

Year End Sale 2010

Tajuk tak de kena mengena dengan isikandungan entry kali ini.

Aritu balik kampung...

Jem dah mula tepi highway lagi..
waa...ramai tul suka datang Melaka, eh?

..jem lagi depan Zoo Melaka...
peh..ramainya manusia datang Melaka...

sempat baca billboard ...ooo baru tau ..memacam rupenyer ada di Melaka...
padan la ramai datang sini...
nih ramai-ramai datang...
cukup ke tempat tinggal ?
**hint**...


..wa sebenarnya bukan nak tengok Zoo...
wa nak tengok kebun yang semak melata itu...
macam rupa Zoo pun ada...
nak kutip hasil kebun..belum ada lagi nampaknya...
lalu
mak wa kutip hasil tepi kebun..
hehe..nih tengah dok petik pucuk cemperai..
haaa...
musti ada tak pernah nengok pokok cemperai,kan??

..dan nih hasil kutipan (ko kutip pisang ??) dari pokok pisang kat rumah nenek wa...
ko tanam kelapa..hasil ..ko dapat pisang?
terre gak...
...satu lagi projek yang bakal menggegarkan poket wa...
bagi **hint** macam tadi.

..semoga apa yang wa inginkan akan jadi kenyataan...


..dan menghasilkan keuntungan yang lumayan ...
Year End Zakat 2010...here I come....







2 comments:

Mimis said...

Sekarang ni memang ramai yg suka ke Malaka. Ada 1 hari tu x ingat cuti public holiday ape... saya gi Melaka.. hotel semua full house.. Tak jadi tido kat Melaka terus balik KL... huhu...

Anash said...

haisey mimis..
lain kali calling2 je akak..
...kan? senang..takyah balik kl penat2...
hehe