Monday, December 20, 2010

U R not alone

kosong je,kan?
tak de isi ....

masa wat entry nih
lagu maikel jaksen berkumandang dari ibujaripandu (=thumbdrive?) wa...

.......
I am here to stay..
you always in my heart
you are not alone...
Just the other night..i thought i heard you cry......
............

yea..sesekali mata nih mudah je kuar air...
baik masa kopek bawang, dok tengok skrin pc lama2, picit limau direk ke mata, maupun ada yang gurau kasar gi jolok jari kat mata wa..
tapi...
baru-baru nih hati wa rasa sedih...luka tak la dalam mana...tapi dizahirkan di mata...
maksudnya...seluruh anggota badan wa masih boleh berfungsi dan saling tolong-menolong..
hati luka, mata tolong basahkan kanta, tangan dan kaki bergerak dengan mengambil wudu'...dan dahi melekat lama pada lantai sebelum membaca doa takyat akhir....

aloooo....luka hati bukan frust berchenta aaaa.....

mukasurat 94-"Our galaxy is far larger, brighter, and more massive than most other galaxies"...opss..silap 'copy & paste'....nih dari majalah NatGeo Dec2010....


mukasurat 94-"...jangan meminta dan berharap kepada manusia kerana Allah telah menjaminkan rezeki, kematian dan kehidupan semua makhluk"...haaa..nih dari La Tahzan-Jangan Bersedih oleh Dr. Aidh bin Abdullah Al-Qarni...

tetiba
entry kali nih macam serius dan sedih je,kan?
ishhh
tak suka la mode macam nih...gloomy je...
shuhhhh...

4 comments:

masMZ said...

wahhh telah berlaku ketidak stabilan emosi nih!!! Harap makan eskem cokolat bukan eskem serai ye Anash!

Anash said...

thank you masMZ..
ketidak seimbangan emosi kadang2 melanda jua dijiwa..
cekelat aiskrem dah bantai minggu lepas dgn adik..haha

masMZ said...

Dos serbuk koko dalam cokolat tu tak cukup kot? Ha3x. Next step kena tambah serbuk kas kas, serbuk kari, dan lenlain yg bersesuaian. Cane? Cara?

Anash said...

ingat nak letak dos serai..bagi kuar sket hangin dalam badan...
hehe