Tuesday, September 21, 2010

Sembilu bukan sembelit

pedih ditambah dengan perisa pedas....
tak sembelit..
cuma
hati di'sembilu'kan...

ape la wa merapu?
hehe..
...hati gundah masih bersarang di jiwa...


...lalu menung memikirkan nasib badan pas nih...
apa akan terjadi?
tindakan tatatertib ?
takde rezeki lagi di sini?
adohaiii...
..mau sekup je muka wa dalam beg pelastik nih...

buat penat je ko belajar tinggi-tinggi...
tu pun ko tak leh nak wat ......
hape daaa...
kesalahan yang leh dielakkan tapi telah diabaikan...
...macam tak leh nak tempuh hari esok..
alahai..
tak macho la nak 'chicken out' macam tuh je,kan...
have to face the fact..the people and to manage the damage done...
..boleh ke wa nih?


err... kalau dah tak de keje, jual air kaler aje la ....
rezeki atas bumi nih...masih ada untuk kita...


dan gambar terakhir...
wa tengok seksi semacam je kuda nih..
.........................
.................
...........
......
sebenarnya wa tengah bengong dan stress nih..
adehhh....








2 comments:

afzanhanim said...

there's always a silver lining behind every dark clouds...

you can do it...stay strong..

armouris said...

info tentang sembelit di SIHAT SELALU - Sembelit : Kesukaran Membuang Air Besar