Monday, April 25, 2016

Eight Acres : Teaser


Tetiba ada semangat nak up entry teaser ini...ntah mana datang semangat tu...tatau la
hahahahahahah
nama pun teaser...maka..lambakan gambar tanpa info akan berlaku sebentar lagi
ayuh..kita tinjau ada apa di tanah 8 ekar ini
*bersihkan meja lap buang habuk*



 atas jemputan, kami ke sini
melihat kawasan percutian ala-ala eco-farm

 ini adalah bilik yang kami inap satu malam 2 hari
Malbery House nama diberi
sebab..kuar je pintu bilik dah boleh gigit buah malbery
acaner rupa buah itu?
jab ehh


kalau wa jumpa....mau tak cukup tanah wa lari
terus kalah Pandelela Rinong....er...eh dia perenang negara..ok silap
kami tak jumpa makhluk ini...jangan la risau ok?


 sini tak de ikan pirannah
ada pun..ikan gigit geli-geli kat sel-sel kulit mati
memang ada ikan yang buat rawatan spa di sini...
nantikan kisahnya
 
 tiada durian jatuh
diulangi
TIADA DURIAN YANG JATUH
dah ko datang pun bukan musimnya...
(Julai / Ogos adalah musim durian di sini)
*kesat air liur tengok kudup bunga durian*

Nih laaa buah Malbery tu
 ini BUKAN buah tembikai
mahupun buah mata kucing

kelihatan 'recycled material' banyak digunakan di sini

 didatangkan khas dari Indonesia, atap tersebut terselah ciri-ciri dari negara berikut

 malam kami tido, adalah hujan
maka
esok pagi...kabus kelihatan..hilanglah sedikit jerebu....
Alhamdullilah

Ini angsa

 Ini kuda
Athenia nama diberi
boifren beliau merupakan seekor kambing biri-biri
Lambchop nama boifren dia
hahahah

 rasa-rasa macam cowboy tak? makan nasik lemak sambil jeling kuda tu?

 sebahagian pokok teratai layu di tasik madu di tasik ini


maka..tunggukanlah entry yang penuh
tentang pengalaman kami di sini
santai dan sempoi
buat kawasan nih macam rumah atok kami
*bawak lari balang biskut jagung sana sini*


Rasa-rasa...best tak tempat nih??
nantikan review kami...

*nanges pikir banyaknyer entry lain ditangguhkan seketika waktu*
Tungguuu......ek?


10 comments:

PaE said...

first!!!..

Maigod... mcm best jer... klu musim doyan lagik la best .... ok jeles... mmg xde rezeki kali ni..

masMZ KaKiJaLaN said...

seken! ooooo teaser measer! kami mahu entri penuh!

Hafiz Yusof said...

Third...
Saya menunggu entry akak dengan penuh harapan....
hihihi...

John | Kaki Berangan said...

wow wow update blog! teruskan! ayuhh visit my blog? hiks.

Ren said...

Wowowowooww update!!!!

Anash said...

Pae,
tunggu la review tempat lain ..itupun kalau ada orang ajak ...kan?

Anash said...

masMZ,
done update entry
yahoo..abis hutang dah

Anash said...

Piz,
hai dah main first seken third pulak
hahahah
ok dah update sila terjah eh

Anash said...

John,
mana ? mana blog?
kata berhibernasi...

Anash said...

Ren,
udah paste link sekali haa
terrer tak akak?