Thursday, March 10, 2011

Gi KL waktu Malam

"alo GPRSku..ko kat ne? leh tolong aku tak?"
"haa..ade kat rumah..nape ko? turun KL le tuh...musti tak reti nak cari jalan.."
"heheh..tau tak pe..er.. camneh nak ke Hotel Quality kat KL dari tol sungai besi..."
"laa..ko gi kiri..pastu...bla..bla...blaaa....."

Gitu la perbualan wa dgn kawan wa yang ku anggap personel -GPRS bila nak masuk daerah KL...(daerah ke???bandaraya la beb... )

"weh..lawa aa depan dataran merdeka nih...bangunan tukar warna le..."
secara otomatik kejakunan wa terselah.....dan selari dengan arus kekampungan wa itu, wa berhenti tepi jalan ...dan ini hasilnyer....












gagah menunggu setiap warna lampu bertukar...
heleh..itupun pelik..
warna lampu trapik tukar, ko tak plak jakun menunggu...


..lagi senario wa yang jarang turun KL waktu malam...sibuk benar nak hambek gambar kaler biru-biru tuh sampai masuk lane teksi...


..nih dikala wa lari-lari anak nak lintas Jalan Raja Laut...pun sama...nak hambek gambo lampu biru tuh...


..percubaan tadi gagal...
kali nih berjaya...
haaa..cantik pun gambo nyer (puji sendiri lagi..)...
Pas borak panjang dengan kawan-kawan lama ...err...lupa nak citer..sebenarnyer tujuan datang ke KL malam-malam tuh sebab esok paginyer ada seminar di PWTC, jadi nak elak jem pagi2 di KL, wa dengan wat muka comel, tumpang tido dgn kawan wa yang dah booked bilik hotel di KL...
tu sebab sanggup turun KL malam2 tuh juga...
heheeh
Borak abis 1.30 pagi..tido 2 pagi , bangun 6 pagi...maka hasilnya....

...wa banyak tersengguk-sengguk mengantuk di sini...
hahahah..hambek ko....
ntah ape ko dengar....ntah ape ko faham...ntah ape ko tahu...
tapi yang yakinnyer....nak waktu makan dan nak abis seminar...otomatik wa segar...
lumrah alam ..gitu le...
hehehe..
kompom pas nih pihak pengurusan opis wa tak mo anta wa lagi gi kursus...
kalau deme baca blog wa nih...ooooo tido keje nyer...
hahahaaa..............
dapat beg selai (selai? bukan sebuah...) dari seminar tuh, dapat beli baju selai kat sogo (ade sale plak ..70% diskaun aaa ...) , so wa pun balik ....
still terpegun dengan lampu kaler biru itu

...pantang nampak kaler biru....
motif gambar nih muncul?
ntah...
comel plak monyet di negara China nih...(aik...bila masa plak wa gi negara China...? bukan gi PWTC ker?)
nih gamba ehsan NatGeonyer majalah...hehe











1 comment:

DrSinga said...

oit!!
keluor le!!!

tingkap kereta pon tak bukak!!
heheheeeeeee