Saturday, July 24, 2010

4 Same Items with 4 Different Items

One of my fren in this opis nak cabut lari ke Afganistan...
katanya, nak jumpa Shah Rukh Khan...
Myself heran...
and I said to her...run..run...

heheeh
merapu daaa...
please ignore the pantun eh..



A farewell lunch (again..a get-lost-lunch) for a fren ...


...with colourful drinks...
see my menu...
pas nih i will know how to mengembekkkkk....


..an eye view of a bird....


a view from a small ant...



..selepas 45 minit, inilah hasilnyer...

acara tukar adiah pun bermula...
lu bawak 4 barang yang sama...lu akan dapat 4 barang yang lain...
apa barang lu dapat???


tu diaaa...
meaning of every gifts received from my deary frens:
Clock : I have time for you...
Teddy cat : I'm here if you need hug..
Shawl : I'm here to wrap you up...
Gift box : I'm here to keep and treasure our friendship...
Fridge magnet : I'm stuck on you...
kan...??? sooooo sweetttt sume2 nih...
Yang nak kuar dari opis cuma sorang..patut dia le yang dapat adiah ...
tapi yang dapat hadiah farewell, 4 orang..
tak kelakar munyinyer???
ho..ho..ho..merry chirstmas...
err....
tukar...
ha..ha..ha.. nak posa dah..

dulu,
5 tolak 1 = 4
now...
4 tolak 1 = 3 batang pokok buluh...
....and the clock starts ticking...
tick..tock...tick..tok...ki...
To my fren out there...good luck and best wishes ...
Wherever you go..just be who you are..
Bisa ular takkan ilang walaupun ular tuh lalu bawah akar...
Maksudnya : jangan mengular lama sangat..ehheheehhehe







No comments: