Wednesday, March 31, 2010

Dapat 'Ten Hundred'

Ini kawan wa..dia nih selalu je menang masuk mana2 peraduan...tak kira dari dapat adiah saguhati maupun kuih sagu..sure 'sangkut' la...so aritu temankan dia ke 'Pakcik' Mydin USJ kutip adiah dia...
Sebelum dapat 'claim' adiah, kena cabut bola pingpong plak dlm balang..(sep baik ko tak kena wat acara bawak bola pingpong dlm sudu...mau wa tinggalkan ko je kat situ..malas wa nak layan acara ala-ala 'family day' ko..)
"Naaaa....aku menang naaa...."
"Iyee...aku tau le ko menang ..tu sebab aku temankan ko ambek adiah..."
" Nih aaaa..aku menang grand prize laaa...nihhh...tengok nih...."
peh..aku terkedu jab...'ten hundred buck' tuh = 10,00.00 ....
voucher RM1,000 untuk beli barang perabot jati...
well, you deserved it sebab ko baru je masuk rumah baru...
..dan aku deserve dilayan sebab aku temankan ko tadi...heheheh
apa lagi ..jom kita makan......

...lobster...hhhhhahahah wa suke nih....
mmm..lobster tuh..ape eh??? Ayam belanda ke???(dgn muka blurr...)
Nota kaki : Da...nih entri khas untuk ko tau....



No comments: