Wednesday, February 24, 2010

Hujung Minggu Meng'lalu'kan Diri

lalu depan Ikea....kawan kata nak beli lampu....
lalu dia pun beli la bingkai gambar.....

...lalu kat depan iklan nih....
..teringin nak beli burger ......

..lalu wa dan kawan beli dan makan aiskerim .....




....lalu'an kucing koning di atas kete ini...
"ish..ape punya jenis citer blog ni?.....
ntah ape2 le..."
kata hati kucing (agak eh ...)
hehe...renungan muka kucing macam tak puas ati je,kan???
sebenar, wa pun tak puas ati dgn citer blog nih...
ntah apa2 motif nak disampaikan...lantak le .....
Moral of the story...sebenarnya wa ada di opis...sekarang dah 11.21mlm tak balik2 rumah lagi...
gara2 esok nak antar tender..kena gigih tunggu sampai sume settle
dokumen kena photocopy, bungkus lalu diikat dengan reben merah .......
boooossssssssssssss......ade bonus lagi ke???
heheheh...bonus tahun 2000 ade lagi, berhajat nak bonus 2010...ceh!! yenadeeeeyyyy thambi


2 comments:

Hafiz Yusof said...

lambat yer kak ana balik umah...jaga2 kat ofis tu..tingkat 9 tu keras sikit dinding yer..buat dari semen la kata kan..hihihihihi

Anash said...

tak le lama sangat..kul 12 baru settle.hehe
cishh...dinding memang lee keras...