Friday, November 20, 2009

Kecik je kita nih..

nampak tak kita??
ala, kat bawah pokok pinang tu je...


ok..kita zooom kamera kompak atas rumput ..... haaa..baru nampak..kecik je kita nih,kan??


kadang2 bila diperlukan, yang kecik nampak besar.....
bila dah tak de kepentingan, kuman seberang leh nampak, gajah depan mata tak perasan...
seribu kebaikan dah tak terkenang oleh kerana sekali je wat silap...



...tapi ku peduli ape...nak ikut arus pembangunan....so, ikut je la, hati kena kering beb......
dalam kes nih, kucing kat opis nih nak ikut balik rumah le pulak...alahaiii...
sory eh meaow, tak leh ikut aaa...


ok..ok.. tak pe ...hari nih hari ko, esok hari ko gak, lusa, tulat , minggu depan..sume hari ko...
eh bila masa plak hari aku????
blah je laaa....orang dah halau kuar...tak reti2 lagi ke????
Hari ini ku ter- emosional sket ...boleh?
Manusia...sure ada perasaan kan?
...aaahh layan kuih talam lagi beshh...
Selamat Hari Jumaat




2 comments:

SheLa^^ZuL said...

kecian kucing tuh...melangkah kuar dgn muka kering...

Anash said...

kan?? tak sangka plak muka dia leh jadi camtuh...