Wednesday, April 7, 2010

Bakar Terbakar Membakar

lama dah tak wat terapi tepung..nih hasilnya...
...yummy, kan??? saja je nak menunjuk kegebuan muffin nih...

..so dah letih bakar muffin, adalah lebih elok wa tido...mmmm...
mcmana tak gemok...makan tido...tido..makan....
pastu salahkan penduduk sekitar sebab makan banyak...


...tiba-tiba..wa terbau sesuatu...ish ...tak kan la wa lupa nak tutup....


oven tadi????
alamak...sudah tebakar pulak semak depan rumah....
aiseyman..apa citer nih???
Bila masa wa bakar muffin depan rumah???
...semakin hampir api ke rumah....
tulung..tulung..hep..hep
bomba...polis..askar laut...kru...eh...fru...


...jeritan batinku didengari ..
lalu abe bomba pun datang menyelamatkan bumi dari ditimpa bencana...
Sebenarnya ada la sorang umat manusia gi bakar sampah depan rumah..
kekonon nak bersihkan semak...tengahari bute wat pe la gi bakar sampah....
heran tul la ..mana belajar ntah...
Wa marah gak sebab wa basuh baju ari Sabtu atau Ahad ....masa tuh lah depa nih tunjuk skill rajin bakar sampah...
ilang le bau wangi baju wa...
melekat la bau hangit bakar sampah..
tak belajar Biologi betul le depa nih...

...ok dah settle...
maka
wa pun ..sambung tido...
aaaaaaaaa.........beshhhnya...
hehehe







2 comments:

masMZ said...

kalo nak jimat tenaga, patut tumpang bakar muffin masa semak depan umah tu terbakar.... (ermmm sedapnya bahulu yang bakar dengan api kayu)

Anash said...

dgn muffin2 tu sekali ilang sebab dah sama rentung dgn semak...
muffin berperisa lalang hangus
menarik gaks..